Ενδεικτική βιβλογραφία:
Buckingham, D. (2008). Εκπαίδευση στα ΜΜΕ. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα
Buckingham, D. (ed.) (1998). Teaching Popular Culture: Beyond Radical Pedagogy. London: UCL Press
De Abreu, B., Mihailidis, P. κ.ά. (2013). Media Literacy Education in Action: Theoretical and Pedagogical Perspectives. Routledge
Eriksen, T.H., (2001). Tyranny of the Moment: Fast and Slow Time in the Information Age. London: Pluto Press
Fraser, P. and Wardle, J. (ed.) (2013). Current Perspectives in Media Education, UK: PALGRAVE MACMILLAN
Freire, P. (2006). Δέκα επιστολές προς εκείνους που τολμούν να διδάσκουν. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο
Κέκια, Α. (2011). Η παιδαγωγική του γραμματισμού με βάση τα κειμενικά είδη. Θεσσαλονίκη: Κυριακίδη Αφοί
Masterman, L. (2001). Teaching the Media. Routledge
McDougall, J. & Potamitis, N. (2010). The Media Teacher’s Book 2nd edition. London: Hodder.
Nussbaum, M. (2013). Όχι για το κέρδος. Οι ανθρωπιστικές σπουδές προάγουν τη δημοκρατία. Αθήνα: Κριτική
Πλειός, Γ. (2005). Πολιτισμός της εικόνας και εκπαίδευση. Αθήνα: Πολύτροπον
Postman, N. (2007). Διασκέδαση μέχρι θανάτου. Αθήνα: Κατάρτι
Συλλογικό, Ζητήματα Επικοινωνίας. Αγωγή και Εκπαίδευση στα Μέσα Επικοινωνίας, Τεύχος 6, Αθήνα (2007)
Buckingham, D. (ed.) (1998). Teaching Popular Culture: Beyond Radical Pedagogy. London: UCL Press
De Abreu, B., Mihailidis, P. κ.ά. (2013). Media Literacy Education in Action: Theoretical and Pedagogical Perspectives. Routledge
Eriksen, T.H., (2001). Tyranny of the Moment: Fast and Slow Time in the Information Age. London: Pluto Press
Fraser, P. and Wardle, J. (ed.) (2013). Current Perspectives in Media Education, UK: PALGRAVE MACMILLAN
Freire, P. (2006). Δέκα επιστολές προς εκείνους που τολμούν να διδάσκουν. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο
Κέκια, Α. (2011). Η παιδαγωγική του γραμματισμού με βάση τα κειμενικά είδη. Θεσσαλονίκη: Κυριακίδη Αφοί
Masterman, L. (2001). Teaching the Media. Routledge
McDougall, J. & Potamitis, N. (2010). The Media Teacher’s Book 2nd edition. London: Hodder.
Nussbaum, M. (2013). Όχι για το κέρδος. Οι ανθρωπιστικές σπουδές προάγουν τη δημοκρατία. Αθήνα: Κριτική
Πλειός, Γ. (2005). Πολιτισμός της εικόνας και εκπαίδευση. Αθήνα: Πολύτροπον
Postman, N. (2007). Διασκέδαση μέχρι θανάτου. Αθήνα: Κατάρτι
Συλλογικό, Ζητήματα Επικοινωνίας. Αγωγή και Εκπαίδευση στα Μέσα Επικοινωνίας, Τεύχος 6, Αθήνα (2007)
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου