Σε γενικές γραμμές, οι βασικότερες κοινά αποδεκτές παραδοχές
της εκπαίδευσης στα ΜΜΕ είναι οι πιο κάτω:
- Η εκπαίδευση στα ΜΜΕ περιλαμβάνει τόσο την κριτική ανάλυση των μηνυμάτων, όσο και τη δημιουργική παραγωγή.
- Πρόκειται για μια παιδαγωγική στάση, η οποία διαπνέει όλα γνωστικά αντικείμενα υπερβαίνοντας τον παραδοσιακό ρόλο του δασκάλου και του σχολικού βιβλίου ως αυθεντίες.
- Βασίζεται σε μαθητοκεντρικές, συνεργατικές, διαλεκτικές και αναστοχαστικές προσεγγίσεις.
- Η λαϊκή κουλτούρα, τα δημοφιλή επικοινωνιακά προϊόντα και οι προσωπικές εμπειρίες είναι ευπρόσδεκτες για κριτική επεξεργασία στη μαθησιακή διαδικασία.
- Συντελείται σε αυθεντικά πλαίσια με την αμφίδρομη επικοινωνία με άλλους ανθρώπους.
- Εκπαιδευτικός των ΜΜΕ μπορεί να καταστεί οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός με επιμόρφωση στον τομέα των Μέσων (Το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου προσφέρει ένα εξαιρετικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην Επικοινωνία και Νέα Δημοσιογραφία).
- Κάθε πρόγραμμα εκπαίδευσης στα ΜΜΕ προσαρμόζεται στις ιδιαιτερότητες της κοινωνίας στην οποία εφαρμόζεται.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου