Πιο κάτω παρουσιάζονται σε συντομία τα κείμενα που
φιλοξενούνται στο περιοδικό:
- Ο David Buckingham παρουσιάζει σε γενικές γραμμές όλες τις πτυχές αυτού του διεπιστημονικού πεδίου.
- Ο Jose Ignacio Aguaded-Gόmez εντοπίζει το χάσμα ανάμεσα στο παραδοσιακό σχολείο και στις τεχνολογικές εμπειρίες των παιδιών εκτός αυτού, υποστηρίζοντας ότι η εκπαίδευση στα Μέσα μπορεί να αντιμετωπίσει με επωφελή τρόπο τις σχέσεις των μαθητών με τα Μέσα.
- Η Βασιλική Νίκα εξερευνά τον τρόπο με τον οποίο η εκπαίδευση στα Μέσα έχει αναπτυχθεί σε διάφορες χώρες.
- Η Renee Hobbs περιγράφει τον τρόπο που ένα γυμνάσιο στο Νιου Χαμσάιρ των ΗΠΑ κατάφερε να αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο και επιτυχημένο πρόγραμμα εκπαίδευσης στα Μέσα.
- Ο Pier Cesare Rivoltella συζητά για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Μέσα ή τη δημιουργία νέας ειδικότητας και αναλύει το Πρόγραμμα Ειδίκευσης στην εκπαίδευση στα μέσα επικοινωνίας που εκπονεί το Καθολικό Πανεπιστήμιο του Μιλάνου.
- Οι Ευαγγελία Κούρτη και Μαρία Λεωνίδα δείχνουν πώς μπορεί μια ταχύρρυθμη επιμόρφωση να οδηγήσει στην παραγωγή οπτικοακουστικών προϊόντων για τις ανάγκες της διδασκαλίας.
- Η Ulrika Sjoberg παρουσιάζει μια έρευνα που διεξήγαγε το 2004 σε παιδιά Ελληνοσουηδούς νέους, από 12 έως 16 ετών και το πώς δομούν την ταυτότητά τους σε σχέση και με τα Μέσα.
- Ο Γιώργος Πλειός ερευνά την κατασκευή της εικόνας της εκπαίδευσης στα ΜΜΕ συμπεραίνοντας ότι υποεκπροσωπείται κι ότι στις τηλεοπτικές ειδήσεις παρουσιάζεται σε ενημερωδιασκεδαστικό πλαίσιο.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου