Η εκπαίδευση στα ΜΜΕ είναι ένα διεπιστημονικό πεδίο αφού συνενώνει
την παιδαγωγική, επικοινωνιακή, ψυχολογική θεωρία και συνεχώς μεταβαλλόμενο
εξαιτίας των ραγδαίων αλλαγών στο χώρο των Μέσων. Ως εκ τούτου, οι ορισμοί που
δίδονται για να το περιγράψουν ποικίλουν.
Σε γενικές γραμμές η εκπαίδευση στα ΜΜΕ αφορά τη διδασκαλία
στα ΜΜΕ, ενώ ο αλφαβητισμός/γραμματισμός (media literacy) αφορά στο αποτέλεσμα της διδασκαλίας με τη γνώση και τις
δεξιότητες που αποκτώνται.
Η Aufderheide εντοπίζει στο εγγράμματο στα Μέσα άτομο την
ικανότητα να αποκωδικοποιεί, αναλύει, αξιολογεί και παράγει επικοινωνιακό
περιεχόμενο σε διάφορες μορφές μέσων (έντυπων και ηλεκτρονικών). Ο θεμελιώδης στόχος
αυτής της παιδείας είναι η ανάπτυξη κριτικής αυτονομίας σε σχέση με όλα τα ΜΜΕ.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου